Ändrade öppettider i telefonsupporten 9/12
Onsdagen den 9/12 stänger vår telefonsupport kl. 11.30 på grund av utbildning.
Du kan nå oss via ärende och via support@ballou.se, dock med längre svarstider än normalt. Ni som tecknat jouravtal kan som vanligt nå oss på beredskapsnumret vid behov.
Det är viktigt för oss att ständigt utveckla våra medarbetare. Vi hoppas därför att ni har överseende med att vi stänger tidigt den här dagen.
/Catarina Rydén – supportchef
Share This Post
Comments (5)
Leave a Reply
Leave a Reply to Hans Cancel reply
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Recent Posts
Categories
- Avancerad drift
- Blandat
- Branschföreningen
- Business
- Consultation
- Domäner
- Drifthallen
- Driftstörning
- E-handel
- E-post
- Egen server
- Event
- Kunder
- Kundverktyg
- Lediga jobb
- Linux
- Microsoft
- Miljö
- Molndrift
- Nya tjänster
- Office 365
- Okategoriserade
- Personal
- Pressmeddelande
- Projects
- Säkerhet
- Säkerhetspatch
- Sprayflytt
- Support
- Tips
- Webbhotell
Hej!
Jag har sedan en tid flyttat hemsida till FS-Data men inte ännu sagt upp mitt avtal med er. Jag har även domännamnet registrerat hos er. Det jag behöver ha hjälp med nu är att peka om min subdomän butik.stallsonakull.com till IP: 89.221.250.18
Sedan är det väl dags att avsluta abonemanget och flytta domännamnet också för smidighetens skull. Jag är inte på något sätt missnöjd utan flytten beror på att jag hanterar två sidor till som ligger på FS-data så det är rent praktiskt, vill bara säga det 🙂 mvh. Ulrika Johansson
Hej Ulrika. Bara skicka ett ärende till support@ballou.se så hjälper vi dig!
/Ballousupporten
…och idag var det stängt igen mellan 13-15… 😛 Kan ni inte tala om det tydligare på webbplatsen än att man måste snoka fram det i er blogg? Tack på förhand. Nybliven kund men med ett ärende som jag gärna tar via telefon.
Hej Hans! Vi skulle inte ha stängt idag, telefonen kopplades ur av misstag. Det är öppet ordinarie tider idag! Ursäkta oss. Vi försöker vara så tydliga som möjligt men kan förstås förbättra oss. Tack för din åsikt. /Ballousupporten
Inga problem, bra med snabba svar! Då ringer jag! 🙂