Ballous support om sommaren som gick
Så är vi då alla tillbaka igen efter den regniga men sköna sommaren. När det inte är sol ute kan man hitta på många andra saker, som att surfa runt och leta resor eller rentav pyssla med sin egen hemsida. Här på Ballou har det mesta gåt väldigt smidigt. Sommaren är ju annars en period då kunder normalt sett får vänta längre på support och dylikt men vi har klarat oss väldigt bra.
Vi ställde några frågor till vår supportansvarige Per Olausson om hur arbetet varit i sommar:
Hej Per, hur är det med dig i dag?
– Bara bra!
Hur har supporten funkat i sommar?
– Det har fungerat bra trots att vi inte varit så många. Våra kunder är vana vid att få snabb support på mail, så de har i första hand försökt kontakta oss via mail.
Vad är det normalt för saker som folk ringer eller mailar om?
– Ofta är det att kunden glömt ftp-uppgifter, maillösenord eller behöver hjälp med inställningar för e-postkonton. Men givitvis är det många olika frågor. Ta gärna en titt i vår FAQ och kom gärna med förslag om det är något som saknas.
Finns det några nyheter inför hösten inom supportområdet?
– Vi siktar på att få igång vår Live Chat ordentligt så att våra kunder ännu lättare kan nå oss och få svar direkt.
Share This Post
Recent Posts
Categories
- Avancerad drift
- Blandat
- Branschföreningen
- Business
- Consultation
- Domäner
- Drifthallen
- Driftstörning
- E-handel
- E-post
- Egen server
- Event
- Kunder
- Kundverktyg
- Lediga jobb
- Linux
- Microsoft
- Miljö
- Molndrift
- Nya tjänster
- Office 365
- Okategoriserade
- Personal
- Pressmeddelande
- Projects
- Säkerhet
- Säkerhetspatch
- Sprayflytt
- Support
- Tips
- Webbhotell
Leave a Reply