Ber om överseende..
..om vi brister i att återkoppla till dig som kund, lika snabbt som vanligt.
Med anledning av att vi har lanserat en ny portal, Mina sidor, för befintliga kunder söker många vår kundtjänst gällande våra nyheter. Vi ber om överseende om du som kund får vänta längre i telefonkö än vanligt eller att återkoppling på ditt ärende dröjer.
Vår prioritet är att hjälpa alla så snart det är möjligt!
Just nu jobbar vi med att informera om och förtydliga de nya rutiner som vårt nya system innebär, för att du som kund ska kunna ta del av alla fördelar.
Många rutiner har ändrats och vi är övertygade om att det är till det bättre. Det kan dock ta tid, både för oss på Ballou och för dig som varit kund en längre tid att lära sig alla nyheter.
Fortsättning följer här på bloggen om våra nyheter.
Har du frågor?
Leta gärna efter svaret i Vanliga Frågor & Svar
Share This Post
Recent Posts
Categories
- Avancerad drift
- Blandat
- Branschföreningen
- Business
- Consultation
- Domäner
- Drifthallen
- Driftstörning
- E-handel
- E-post
- Egen server
- Event
- Kunder
- Kundverktyg
- Lediga jobb
- Linux
- Microsoft
- Miljö
- Molndrift
- Nya tjänster
- Office 365
- Okategoriserade
- Personal
- Pressmeddelande
- Projects
- Säkerhet
- Säkerhetspatch
- Sprayflytt
- Support
- Tips
- Webbhotell
Leave a Reply