Personlig Support

DEN PERSONLIGA SUPPORTEN

Våra kunder rekommenderar vår support för vårt personliga engagemang och bemötande som vi kombinerar med kompetent och snabb service. Vi talar vanligt språk, har tålamod, lyssnar och tycker det är kul att jobba! Du kan känna dig trygg med oss, vi finns här för era frågor helt utan extra kostnad. Kontakta oss på valfritt sätt. Det är vanligtvis enklast och snabbast att skicka in ett ärende till vår support.

Du kan även teckna ett särskilt jouravtal och får då tillgång till support hos oss 24/7 vilket innebär att du vid problem kan ringa dygnet runt till oss på ett specialnummer. Det finns alltid minst en person i jourbemmaning hos Ballou.

När du är kund hos oss får du också tillgång till Mina Sidor där du administrerar dina tjänster och fakturor. Där hittar du också till exempel FAQ och användbara guider.

Vi rekommenderar också att du håller dig uppdaterad på Balloustatus.se där vi informerar om planerade driftarbeten och eventuella driftstörningar. Om ni skulle uppleva någon störning på någon av våra tjänster så ta för vana att först titta på Balloustatus.

Håll dig uppdaterad!

KONTAKTA OSS

Telefon:
0455-555 88
E-post:
support@ballou.se
Skicka ett ärende:
https://minasidor.ballou.se


Öppettider support

Telefon:
Mån-Fre: 9:00-17:00

E-post:
Mån-Sön: 8:00-21:00


I samband med röda dagar kan andra öppettider gälla, detta informeras i så fall om på vår blogg.

 
 
  • FÖLJ OSS
    VI ÄR SOCIALA

  • Logga in - Webbmailen