Tack för att ni rekommenderar oss!
Vi är otroligt nöjda med gensvaret vi fått på vår stora kundundersökning som vi genomfört bland alla våra kunder! Svaren strömmade in och en härlig känsla spred sig hos oss. Wow, vilka kunder vi har!
Först och främst är vi ju oerhört tacksamma för att ni tog er tid att svara. Vi fick in mycket konstruktiv kritik och många idéer som vi verkligen tar till oss! Sedan blir vi ju riktigt malliga när vi ser vad ni har svarat. Kolla bara på de här resultaten:
96 % av er svarar att ni är mycket nöjda/nöjda med bemötandet hos Ballou!
86 % av er är ganska eller helt säkra på att ni kommer välja Ballous tjänster även i framtiden!
På vår fråga om hur sannolikt det är att ni skulle rekommendera oss till andra svarar 92 % av er 5 eller högre på en skala från 1-10, varav den allra största delen har valt 10!
Glädjande nog förknippar ni Ballou med många bra saker; de allra flesta av er har svarat att ni förknippar oss med bra support. Andra ord som återkommer från er kunder är att ni tycker att vi är personliga, snabba, stabila och pålitliga.
Utöver härliga betyg gläder vi oss mycket åt er vilja att dela med er av era åsikter! Vårt huvudmål med hela kundundersökningen var att vi ville veta på vilket sätt vi kan utveckla och förbättra det som verkligen gör nytta för dig som kund. Det målet uppnåddes!
Vad händer nu då, vad gör vi med alla färggranna staplar?
Underlaget kommer att vara en viktig pusselbit i kommande arbete med att utveckla och förbättra våra tjänster. Vissa saker är relativt enkla att ta hand om, andra kräver säkerligen en betydligt större insats. Era svar resulterade direkt i att vi prioriterade om vissa kommande projekt för att leverera kundnytta i den ordning ni efterfrågar. Vi kommer fortsätta att prioritera vårt arbete efter hur många av er som upplever det som en viktig sak att åtgärda och förenkla. Ni kunder är och kommer alltid vara grunden till vår planering för framtiden.
Exempel på förbättringsområden där ni kommit in med synpunkter:
- Vår kundportal Mina Sidor; där är vi nu mitt uppe i arbetet med en ny fräsch version. Vi locka med ett rejält lyft och nya, efterlängtade funktioner! Planen är att kunna lansera innan året är slut, mer info om det kommer.
- Webbmailen; vi har startat upp projekt som innebär att vi kommer kunna tillgodose era önskemål här.
- Domänhanteringen; vi ska se till att göra den här hanteringen enklare. Tack för era synpunkter!
- Våra betalrutiner; vi är mycket tacksamma för de önskemål vi fått kring detta område. Er input är avgörande, vi lyssnar och jobbar för att förenkla.
Vi kommer nu sätta hela organisationen i arbete för att öka kundnyttan! Vi ser verkligen fram emot att kunna presentera fler nyheter och förbättringar för er i slutet av året och under hela 2014.
Vi återkommer personligen till er som vunnit utlottningen av värdekrediter.
/Malin Almström – platschef
Share This Post
Recent Posts
Categories
- Avancerad drift
- Blandat
- Branschföreningen
- Business
- Consultation
- Domäner
- Drifthallen
- Driftstörning
- E-handel
- E-post
- Egen server
- Event
- Kunder
- Kundverktyg
- Lediga jobb
- Linux
- Microsoft
- Miljö
- Molndrift
- Nya tjänster
- Office 365
- Okategoriserade
- Personal
- Pressmeddelande
- Projects
- Säkerhet
- Säkerhetspatch
- Sprayflytt
- Support
- Tips
- Webbhotell
Leave a Reply