Teamutveckling i supporten!
Imorgon, torsdag den 3/10, stänger vi supporten kl. 11.45.
Du kan under den här perioden nå oss på vår e-postsupport support@ballou.se . Dock med längre svarstider än normalt. Ni som har tecknat ett jouravtal kan som vanligt nå oss på beredskapsnumret vid behov.
Vårt fokus är att alltid kunna ge den bästa supporten och att du som kund alltid ska känna dig nöjd efter en kontakt med oss. Det är därför viktigt för oss att ständigt utveckla våra medarbetare, vi hoppas därför att ni har överseende med att vi stänger supporten den här eftermiddagen.
/Catarina – supportchef
Share This Post
Comments (1)
Leave a Reply
Leave a Reply to Rolf Olsson Cancel reply
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Recent Posts
Categories
- Avancerad drift
- Blandat
- Branschföreningen
- Business
- Consultation
- Domäner
- Drifthallen
- Driftstörning
- E-handel
- E-post
- Egen server
- Event
- Kunder
- Kundverktyg
- Lediga jobb
- Linux
- Microsoft
- Miljö
- Molndrift
- Nya tjänster
- Office 365
- Okategoriserade
- Personal
- Pressmeddelande
- Projects
- Säkerhet
- Säkerhetspatch
- Sprayflytt
- Support
- Tips
- Webbhotell
“Vi beklagar de som varit påverkade av driftstörningen. En incidentrapport kommer att presenteras under torsdagen den 2/10.”
Förstår att ni haft problem under onsdagen, men imorgon torsdag är det 3/10, ej 2/10, som ni skrev på “problemsidan” ca 23.47.
Mvh
Rolf O