Vi snabbar upp vår ärendehantering!
Vi fortsätter att utveckla vår support och kundservice.
Nu genomför vi en rad interna förändringar som kommer att innebära en snabbare och tydligare ärendehantering. Vi grupperar om oss internt för möjlighet att lättare eskalera ärenden vid behov och snabbare återkoppla till kund med ett svar.
Vi jobbar numera i 1st line, 2nd line och 3rd line support. Du som kund kan från och med nu se vart i kedjan ditt ärende ligger. Majoriteten av frågor till oss besvaras med vändande post direkt i 1st line av våra vassa medarbetare.
Det är den service vi vill tillhandahålla, snabb och korrekt hjälp oavsett komplexitet.
Kontakta oss enkelt, den enda e-postadressen du ska nyttja för snabbast hjälp är support@ballou.se.
Maila oss eller skicka ärende direkt via Mina Sidor.
/Catarina – Teamledare Support
Share This Post
Recent Posts
Categories
- Avancerad drift
- Blandat
- Branschföreningen
- Business
- Consultation
- Domäner
- Drifthallen
- Driftstörning
- E-handel
- E-post
- Egen server
- Event
- Kunder
- Kundverktyg
- Lediga jobb
- Linux
- Microsoft
- Miljö
- Molndrift
- Nya tjänster
- Office 365
- Okategoriserade
- Personal
- Pressmeddelande
- Projects
- Säkerhet
- Säkerhetspatch
- Sprayflytt
- Support
- Tips
- Webbhotell
Leave a Reply